søndag den 26. juli 2015

Min svigermor.

Min svigermor har ikke haft en let tilværelse.
Som ung flygtede hun med sin familie fra en lille tysk enklave ved Estland. Blev dårligt modtaget i Tyskland. Hendes far sad flere år som fange i en koncentrationslejer, hvor de ikke vist om han var død eller levende. Senere måtte hun slogs med psykisk sygdom.
Og for tre år siden brækkede hun hoften, og har siden da haft en meget lille gangfunktion.
Mine svigerforældre bor idag på et plejehjem tæt ved Frankfurt Am Main.

Men sjældent har jeg set hende så glad som da hun fik hendes fødselsdagsgave. Hun havde jo ønsket sig Yndlingscardigan fra Tusindfryd, men bestemt ikke regnet med at få den. Men jeg havde strikke den til hende, med forskellige farvede knapper, ligesom hun havde ønsket sig :)







Billede af cardiganen fra tidligere.


Mig:)

Min mand og hans forældre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar