søndag den 10. september 2017

Broløbet 2017.

I silende regn, løb vi over Storebæltsbroen igår. Op til et løb tænker jeg om formen er god nok, det var den, de 5 km op ad højbroen tog jeg i en pace på 7:07, resten af løbet under 7, er så glad i dag.
Min officielle tid er 2:18:06 men på mit garmin ur var den 2:17:26... 
Min mand løb i mege fin stil på 1:46:54.

                   

       

         

         

         

          
  
    

   Godt pakket ind før løbet, så vand i skoene undgik jeg næsten.
                                  

      
  

Min tid.

                                              

                          

                             

          

Her ses væskedepoter, og en Højbro 😉
    
  
  

                                    

        
       


   


  


   
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar