torsdag den 5. januar 2017

Julegaver 2016.

Jeg kunne ikke lægge billeder på før nu. For vores svigerdatter har først fået sne gaver i dag, hun har været hjemme i Norge på ferie. 

Til nogle af vores børn, og enten kærester eller Sam-bo, har jeg strikke, filtet, smurt latex under : Hjemmesko, eller pusser som vi kalder dem her. Det var et lidt større projekt end jeg lige havde tænkt på forhånd.

Pigernes pusser FØR vask = filtning.

 
Hele produktionen, seks par. 

Opskrift og garn har jeg købt hos Annekset. Lille lækker garn butik her i Åbenrå.

Til min mor og datter strikkede jeg Vinkelsjal, opskrift fra Lutter idyl. Garn fra Rasmilla.


Sidst men ikke mindst, et par sokker til min far.


Indimellem et pandebånd til verdens sødeste niece, magen til mit eget. 
Opskrift fra Tante Grøn.  Garn Troldnød.






Jeg har længe luret, og har købt opskrift på Dip-dye sweater, men ved ikke om det lige er noget for mig, men har købt opskriften, så jeg startede med et par sokker. #striktilmig 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar