mandag den 21. november 2016

Dejlig weekend i København.

Min skulle til kongres i København, jeg øjnede en mulighed for at se et par af mine børn hvis jeg tog med der over. Men det blev ikke kun et par, det blev til alle fem. Jeg samlede en op ved Åbenrå, en i Odense, tja og resten er jo i København.
Det var Mortens aften, så jeg havde pakket ænder, og tilbehør ned, også var mor klar til at blive "fragtet" til hovedstaden og lave mad til alle sone børn.

Emil, Frauke og Rasmus.


Jonas og mig.

 Thor.


Lørdag morgen, gav vi børnen brunch på det hotel hvor vi boede, det faldt i god jord, hos de fattige studerende.


Rasmus og Kasper.




Jeg havde fredag formiddag for mig selv.
Her Rundetårn.

En diamant og mig.

Kyssebroen, fra Nyhavn til Operaren.


Udsigten fra vores hotelværelse

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar