søndag den 17. juli 2016

Koldinghus.

Som så mange andre, ville vi også se Koldinghus, med den smukke Fabergé udstilling. jeg havde troet at der var nogle af de berømte æg, men det var der ikke. Men der var en god infomation om Fabergé og andre produkter han havde lavet. En kæde med mindre æg, som Dronning Margrethe 2 bruger.
Men vi fik også set det storslåede Koldinghus, virkelig et besøg værd. og se den kombination af det gamle slot, og den nye moderne op - / ombygning.
Det var mine forældre der havde inviteret, en flere af vores børn deltog, så alt i alt en skøn familiedag.



Koldinghus.


Minmand, min datter ogmin mor.

Min svigerinde, min far og min søn.





Der var rigtig meget information, både på skrift, men også visuelt-

Og min mand klager over min toilettaske, det er slut fra idag. Dette er Dronning et-eller-andets toilettaske..

Smukke kirke.





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar