onsdag den 13. april 2016

Ferie

Jeg afvikler min restferie, i morgen tager jeg på tur til Harzen, med nogle af mine ynglingsmennesker.
Det er fødselsdags gave /- gaver til mine forældre, så de skal med, men også min bror og hans dejlige kone.
Men jeg har haft et par dage for mig selv, det er skønt.
Jeg har fået gang i mit løb, egentlig har knæet det godt, jeg har ikke ondt når jeg løber. Men jeg har ondt, og uro om natten, men det er i ledbåndet på siden af knæet. Jeg kan ikke lægge det på noget, så jeg vågner mange gang for at finde en stilling der passer.
Men jeg er lige kommet hjem fra en tur på godt 12 km, det går lidt langsomt, men jeg er vel igang igen. Og det er godt, for kiloene sniger sig på hvis jeg ikke motionerer.

Først på ugen fik jeg et længe ventet billede af min søn Rasmus, som stadig surfer på Australiens østkyst. Han nyder der i fulde drag, men har købt billet til Danmark, og han forventes hjemme d. 19/5.

                        
                    

Mandag kørte jeg op til min morfar, han bor i Hinnerup, på et Plejecenter. Han er 101 år(29/12), han siger han er træt, men det er vel ok i den alder. Han har det ellers godt.

    
               

             
   

Jeg har lagt æg under den første skrukhøne i går, jeg regner med at der kommer flere.
Og når jeg nu ikke kan have en hane, det vil min nabo ikke have, så må jeg samle æg i forskellige farver, derfor har jeg købt Aruacana æg.

                      

Ja, hun ligger på 17 æg, det er nok lige i overkanten, hun har ligget i 10 dage, så jeg håber på kyllinger næste weekend.
Det er en wyandotte der ruger. 

                                     
 
Jeg sælger:
                                     

Sussex

                                    

Orpingtonhøne og wyandotter.

                                    

Opringtonhøner.

 

  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar