onsdag den 8. juli 2015

Emil

Jeg havde håbet på, og troet på at han kom hjem nu.

Det var jo også meningen at han skulle komme hjem, efter to sabbatår, og starte på et studie. Men de tilbød ham et job han umuligt kunne sige nej til... Siger han!
Han skal være ansvarlig for egen surfcamp, med ca. 20 instruktører, dertil får han egen bolig, og en fast påregnelig løn.
Men jeg savner ham, det er et år siden jeg sidst har "mærket" ham, jovist kan jeg se ham på FaceTime, men det er altså bare ikke det samme.
Man kan hermed udlede at "sine børn har man kun til låns".
Og eftersom jeg har valgt at gå MEGET ned i løn(se tidligere opslag), er de økonomiske rammer ikke til en tur derud.
Emil trives og har det godt, dem der ejer MOJO surf,  passer på ham.
Emil og Archie.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar