søndag den 2. februar 2014

Vinterferie 2014. St. Johan i Tyrol.

De sidste fem år har vi været på vinterferie / skiferie kalder nogen af familiemedlemmerne det. Det er et skønt sted, vi holder ferie min mand og jeg. Børnene kender stedet og ved hvor vi lejer ski, tager skibus og finder selv rundt, i alle fkiområder, derfor er det ferie for min mand og jeg.
Jeg var det første år på skiskole, alpin, men det var ikke mig, jeg synes aldrig at få styr på skiene, og det gik alt for hurtigt.
Årene efter har jeg fået lært at "løbe" på lanrendski, det kan også gå for hurtigt, og jeg har stdig ikke rigtig styr på skiene, men det går.
I år havde vi fire af vores egne børn med Frauke, Kasper, Emil og Rasmus + to svigerbørn, Julie og Jonas.

Kasper har ikke stået på ski før, men han klarede det rigtig godt på langrend ski.



Jonas
 
Rasmus og Julie

Julie og Emil

Julie, Ramus og Emil

Julie.

Rasmus, Julie i baggrunden.

Tyrolerhof i St. Johan her har vi boet i samme lejlighed de sidste fem vinterferier.


Vore "husbjerg" Kitzbühler horn, udsigten fra vores værelse / lejlighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar