mandag den 10. april 2017

Familiebesøg hos mine svigerforældre.

Mine svigerforældre bor i Bad Homburg, 20 km fra Frankfurt Am Main. De bor på et plejehjem.
Min svigermor brækkede hoften for fem år siden, var igennem et trælst forløb, men udskiftning af hoften tre gange. Hun har desuden i mange år været psykisk syg. Så det gav god mening at hun flyttede ind i plejeafdelingen på det Plejecenter hvor de boede. Et år efter blev et værelse ved siden af min svigermor ledigt, og dette fik min svigerfar tilbudt. Og godt for det..
I dag har de begge to svært ved at huske, men de klarer sig nogenlunde i hverdagen, da alle de praktiskeopgaver løses af plejecenteres personale. 
De er glade for vores besøg, men har glemt det så snart vi er kørt.

                                  

      


      

Min svigerfar vil ikke gerne til frisør.... mere. Men min mand fik ham med, så fik de begge en "omgang". 

      

Plejecenteret har deres egen champagne. 
   
                                  

       

Forår i Bad Humborg. Magnolien blomsterer.

                               

       

Ællinger.

      

        

        
   
 
 
  

 
   

    
     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar