søndag den 22. januar 2017

Vinterferie.

For tredie gang er vi i Kleinwalzertal, Østrig, på vinterferie.
Vejret har været i top i dag, høj sol, men frost i skyggen. 
Jeg kom, for mig slemt, til skade sidste år, jeg faldt mens jeg stod på langrend, det at falde gør man jo, men jeg vred mit højre ventre knæ, ødelagde en stor sene. Det har jeg bøvlet med hele sidste år, måske er det også mere svært at "hele" når man er i mon alder 😐
Men jeg kom igang med at løbe igen, og lavede pr i efteråret på 1/2 Marathon.

I dag var jeg ræd...
Jeg løb kun på træningsbanen, men den tog jeg så 14 gange = 10 km.
I eftermiddag har jeg travet en tur med ældste sønnen ❤️❤️

 Mit udstyr.

      

     


Dyb sne.
      


  Fra vandreturen med Kasper.

      

      

      

      

     

Sne krystaller, meget smukt.

                                  

                                  

                                 

                                  

For at komme ind i Kleinwalzertal, skal man køre ind i Østrig fra Tyskland, ved Obersterdorf. Så på vores vandring kom vi forbi grænsen, der slet ikke var bevogtet 😂😊

      

      

                                  

      

Udmåling af snedybden.



   

    

    

    




  

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar