torsdag den 27. oktober 2016

Kæresteferie.

Vi har i år lagt vores kærestetur i Schwerin, i Meklenburg Vorpommern. Min mand er født og vokset op til ham var 12 år, "på den anden side af jerntæppet". Det er godt for os begge at se det nu.

Jeg har taget mange billeder af slottet, slotshaven. 

      

       

       

       

       

       

Elsker dette billede, af min mand med mågen.

       

       

Domkirken og Meklenburgs landesteater, der skal jeg over i morgen, og se / høre primæren af De Hofmandske fortællinger.

                                     

       


Vi har været 220 trappetrin oppe i domkirkens tårn, en meget smal trappe, og jeg vil sige, man skal være i god form for at komme der op. Min mand har været syg med lungebetændelse og forkølelse i tre uger ud, han er normalt i meget god form, men det var hårdt at komme der op.

                             

Fra tårnet.





Bronzefigurene.







      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar