tirsdag den 4. oktober 2016

Hans Christian Andersen Marathon og 1/2 Marathon.

'Så gjorde vi det igen, og det er tredie gang vi har deltaget i et Halv- Marathon.
Denne gang var det i Odense: HCA- Marathon 2016.
Vi lavede begge PR, det kan man ikke andet end være stolt over, når alderen går opad, kan vi alligevel blive hurtigere 😀
Matthias gennemførte i 1:45:58.

Og jeg gennemførte i 2:17:03. 
Jeg fulgte med fartholderne på 2:15, men ved km. 17 måtte jeg gå ned i kadence.
Sidste år gennemførte jeg CpH 1/2 Marathon i 2:20.

Da jeg havde løbet 19 km blev jeg overhalet af de første på 1/2 Marathon mænd og hel-Marathon, Kenyanerne 😄😉 Og de så ud til at være på hyggetur 😝

                                     


                       

                    

                                    

                                    

                                    
  

Rose til de qvindelige løbere.
                                   
      



Ingen kommentarer:

Send en kommentar