fredag den 20. maj 2016

Dejligste dag / aften

Jeg er i København, fordi jeg skal hente min yngste søn, Rasmus, i Kastrup i dag, jeg glæder mig helt vildt til han kommer hjem igen. Han har rejst i Australien, to måneder boede han på en surf Camp, den sidste måned har han lejet en bil, og er selv kørt rundt.
Jeg synes bare han er så sej så sej, og bare 19 år.

Men jeg har sovet ved min næst yngste søn, Emil  og hans bedst ven Thor.
I aftes kom to af mine andre børn, Frauke og Kasper. Og jeg mødte Ane, Emils norske kæreste.
Jeg føler mig bare så heldig, og have de skønneste unge mennesker i mit liv.
Vi fik hygget, grinet og snakket, Ane havde svært ved at følge os, så vi måtte stoppe op engang i mellem. 

        Kasper og Thor.

        Frauke.

       Emil og Thor.
   
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar