mandag den 28. marts 2016

Skadet knæ.


                                    
       
    



dag er det ni uger siden jeg kom til skade på skiferien.

Jeg har fået mit venstre knæ MRscannet, og har skader på / under opdeling: 

ACL (anterior cruciate ligament) = forreste korsbånd -skade.
MCL( medialt collaterale ligament) = ledbåndet ind mod det modsatte knæ.

                       

Der skal ikke gøres noget ved det, men jeg må gå igang med at træne det.  Det er jeg så begyndt med, men det er hårdt. Jeg løber så småt igen. Men konditionen  er i bund og skal bygges op, jeg føler at det er nærmest forfra.
Jeg har stadig svært ved at bøje knæet tilbage, men kan sagtens stække det ud, 

                                    

Jeg havde meldt mig til 1/2 Marathon i Lillebælt d 7/5, men det bliver kun som tilskuer, til min mands og nieces løb. 
Satser på 10 km ved Åbenrå Bjergmarathon d. 18/6.

Dagens løb, blev dog optur, da jeg kunne klemme de 5 km ind på 35 min. 

                                      

I strid vind / storm, og regn.

                                          
    
      

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar