søndag den 27. marts 2016

Besøg hos mine svigerforældre.

Nu har vi snart set hele vores dejlige familie i påsken.
Mine svigerforældre bor i Bad Homburg, ved Frankfurt Am Main, så kræver et par dage fri for at besøge dem. De bor nu på et plejehjem, og det er godt. For vi mærker at de svækkes mest metalt - desværre. 
Jeg synes også de har haft et hårdt liv, hvis jeg sammen ligner med mine egen forældre. Mine forældre er vokset op i Danmark.
Men mine sviger forældre i Tyskland, med de dertil hørende rædsler for 60-70 år siden, og de efterfølgende år, hvor Tyskland skulle genopbygges.

Der sker ikke meget i deres liv mere, derfor er de også rigtig lade for besøg, og vi bliver vist frem på plejehjemmet, bl.a ved at spise sammen med andre beboer i den fælles kantine. 

                       
                           Min svigermor, Sabine Gerda Irmtrud Giebner, 84 år.

                       

                            Min svigerfar(tidligere præst, det fornægter sig ikke i dette billede): 
                            Johannes Ulrich Martin Giebner, 87 år. 

      

          5 * Giebner. Min svigerinde Friederikke Giebner.


                              

       

           Det er svært at forstå det med teknologien når man er 84 år. Min svigermor og jeg. 

       

         Min mand og hans søster. 


  
    
   
     


Ingen kommentarer:

Send en kommentar