lørdag den 13. februar 2016

Koasalauf



         
     

                                      

                                      

                                      
 
  




Min mand elsker at løbe langrend, vi var i en del år på vinterferie i St. Johan i Tyrol. Jeg er ikke særlig vaks til at stå på ski, har prøvet alpin, men det er absolut ikke noget for mig, jeg føler at jeg ikke har styr over skiene.
Så har jeg prøvet mig frem på langrend, og synes egentlig at det gik helt godt, indtil jeg styrtede i år. Mit knæ er skadet, og jeg ved ikke om jeg kommer til at løbe igen.

Men den uge vi var afsted i Kleinwalzertal, Østrig, trænede min mand, og det er så den eneste langrends træning han har fået. Hans grundform er i top, fordi han løbe træner 30-40 km / uge.
Og i dag gennemførte han for første gang et langrends løb, Koasalauf i St. Johan, og med en super tid.
Løbet var estimeret til 28 km., men distancen var 30 km. Og det gennemførte min mand på 3,07 timer, langt bedre end han havde forventet. 

                                   

       

                                   

         

Og Dannebrog. Matthias var den eneste dansker der deltog.

          

          







   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar