søndag den 24. januar 2016

Skiferie 2016.


       






Det har ikke været det store hit hos mig, det der skiferie. Men nu er vi afsted for 6. gang, og jeg er da helt forbavset over mig selv, har taget bakker, jeg ikke tog sidste år. Er faldet gang to... Men pyt. Dagens distance blev 7-8 km for mig.
Jeg tænker at mit løb(hjemme) har fået formen i top, og derfor er det lettere at løbe langrend.

Min søn Rasmus havde langrend ski på for første gang i dag, og han har løbet 12 km med min mand, det er da helt fantastisk at kunne det første gang man får de ski på, men har er frygtesløs, og kaster sig ud i udforingerne. Men han konkluderede at det er sjovere at løbe alpint. Fair nok, nu ved han da hvad han snakker om. Han sagde at det krævede mere udholdenhed at løbe langrend.

Kasper står langrend for anden gang i år.
                              

Rasmus, første gang langrend.
                   

Og ham her, mit livs kærlighed, han kan bare.
                   

                   

                                    
                                   

                                   

         





 
    



Ingen kommentarer:

Send en kommentar