fredag den 15. august 2014

Kyllinger 2014

Mine kyllinger vokser og vokser.
Mine Maraner fra medio april ser ud til snart at være klar til æggelægning, de to(den ene stribede og den sorte) ser meget røde ud i kammen, hvilket jo er et tegn på æggelægning. Her er de 19 uger.


Så har jeg mine blandede orpingtonner. Jeg ved ikke hvor gamle de er, og de er forskellige aldre, men på alder med maranerne. De er blandede sorte og grå. Jeg har 10, der er 5 hønniker, måske 6 hvis jeg er heldig.


Tre haner og en høne.

Også mine små putter. De er blandinger af Araucana, Maran og Astralops. Det som jeg kan se nu, er at maran og araucan "slår" igennem. De er fra ultimo juni, 7 uger.
skæg.
Min lille "Maraucana", håber det er en høne.


Tja.. der er i hverfald maran i denne, med alle de fjer på benene. En høne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar