torsdag den 17. april 2014

Min far blev 80 år.

Her er min far. Han blev 80 år d. 16/4-14. Vores gave til ham var en tur til Berlin. Min mand og jeg havde mine forældre med til Berlin sidste år, og det skulle bestemt gentages, denne gang dog sammen med min bror og svigerinde.

På selve fødselsdagen tog vi til Schloss Sanssouci. Bygget af Friederich d 2. Imponerende park. vi var kun i parken, og så slottet på ca tre timer, det er alt for lidt. Selve byen Potsdam vil jeg meget gerne se engang igenn

Min mor, bror, far og min mand.

Orangeriet.

Det kinesiske te-hus.
 Dagen blev sluttet af med en overraskelse til min far. Vi havde bestilt bord i Funkturm. Funkturm er 138 m højt, man kan komme næsten op til toppen, der var en fantastisk udsigt. Derefter fik vi middag i restauranten, som ligger 50 m oppe. Her bemærkede vi den gode mad, men også udsigten... også fra toiletterne.

Mig, min mor, min bror, min mand, min far og min svigerinde.

Funktum "by night".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar