søndag den 12. juni 2016

1/2 Marathon

Jeg ved ikke rigtig om jeg kan lide at løbe, men jeg gør det for at holde mig i form.  Men jeg kommer afsted, helst tre gange i hver uge.
Efter min ski-skade i januar, har  jeg måtte kæmpe mig tilbage, og kæmper endnu. Formen er ikke den samme, og jeg er slet ikke oppe i samme tempo.
Desuden havde jeg lovet migselv at jeg ikke ville melde mig til løb, for det kræver at for meget træning. Men derfor kan man da godt udfordre sig selv engang imellem... 
Så det gjorde jeg i dag.
Fik seks rekorder på mit løbe-ur.

                                    
                                    

                                    

                                    

                      

                       

Den lille hund løb ikke idag .
 
  

   


  
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar